Monday, March 20, 2017

Συνέντευξη από την κυρία Λουΐζα

Συνέντευξη από την κυρία Λουΐζα- Σημειώσεις στα σχόλια πιο κάτω

Οι σημειώσεις της κυρίας Μαρίας από τη συνέντευξη ΕΔΩ

17 comments:

  1. Eλένη Χριστοδούλου
    1.Ότι έβαλα ήταν σε συνεργασία με την κυρία Μελίνα.
    2.Έβαλα φωτογραφίες που επισκεπθήκαμε,έβαλα φωτογραφίες και βίντεο για την Ρωσία κ.α.
    3.Ενημέρωνα την κυρία Μελίνα για το τι θα βάλω μέσα στο ιστολόγιο.
    4.Δεν έχουμε χρησιμοποιήσει το μπλοκ για εργασίες μόνο για εξάσκηση.
    5.Δεν βελτιώθηκε το μάθημα μόνο τα παιδιά που μπήκαν και τα έπαιξαν τα παιχνίδια εξάσκησης.
    6.Τα παιδιά δεν ενθουσιάστηκαν πολύ.
    7.Δεν τους έβαλα κάτι υποχρεωτικά.
    8.Θα συνεχίσω να το χρησιμοποιώ.

    ReplyDelete
  2. Νικολέτα Κουτσουλλή
    1. Έβαλα παιχνίδια μαθηματικών, φωταγραφίες από επισκάψεις και εργασίες.
    2. Στην αρχή με δυσκόλεψε.
    3. Είχαμε πει ότι θα βάλουμε παιχνίδια μαθηματικών.
    4. Δεν το έχουμε χρησιμοποιήσει καμία από τις δύο γιατί είχαμε κάποια πράγματα να κάνουμε.
    5. Ήταν κυρίως για το σπίτι. Το μόνο που είδαμε στο μάθημα είναι πως να το χρησιμοποιούν.
    6. Η διαφορά είναι ότι βοήθησε τα παιδιά που έπαιξαν τα παιχνίδια.
    8. Δεν ενθουσιάστηκαν ιδιαίτερα και ούτε ασχολήθηκαν πολύ.

    ReplyDelete
  3. Κυριακή Λουκά Έ2

    1.Εγώ δεν ασχολίθηκα γιατί έλιπα για 2 ευδομάδες.

    2. Στην αρχή ήταν δίσκολο αλλά μετάα με εμαθε η κυρία Μαρία.

    3.Όταν συνεργαστίκαμε με την Κυρία Μελίνα είπαμε να βάζουμε σχετίκα και να λέμε η μια της άλλης τι θα βάλαμε.

    4.Να πώ ότι το χρόνο μας που είχαμ ε δεν το αξιοποιίσαμε!

    5.Ναι κυρίος για εξάσκησει.

    6.Τα παιδία τα οόυησε να κάνουν εξάσκηση.

    7.Για να μπορέσω να αλλάξω κάτι πρέπει να βρώ χρόνω.

    8.Από το τι έσπραξα δεν τους άρεσε.

    9. Το μάθημα δεν το βελτίοσε το ιστολόγια-μπλοκ.

    10. Όχι

    11.Όχι

    12.Ναι

    13.ναι το πιστέυω!!

    14.Ναι μπορούμε.

    ReplyDelete
  4. Αντρεα Σπύρου
    Ενδυνάμωσε στο ότι η εξάσκηση στο blog έκαναν υποχρεωτικά
    Στην αρχή με δυσκόλεψε κάτι αλλά όταν ρώτησα την δασκάλα σας ήταν εύκολο
    Είχαμε πει ότι βάζαμε παιχνίδια με σχέση την ενότητα μας
    Να πω ότι στο χρόνο που είχαμε δεν το χρησιμοποιήσαμε ούτε εγώ ούτε η κυρία Μελίνα
    Ναι κυρίως στο σπίτι
    Το μάθημα δεν το βελτίωσε βοήθησε τα παιδιά στα παιχνίδια στων μαθηματικών
    Όχι δεν τους έβαλα υποχρεωτικά ώμος μια μέρα επειδή θύμωσα τους έβαλα υποχρεωτικά
    Ναι τους είπα ότι μπορούν να μπουν και σε άλλα blog
    Όχι για τους λόγους που είχα πει πριν
    Κάποιοι δεν είχαν ιντερνέτ επειδή δεν ήταν ήταν υποχρεωτικό
    Αν μάθω την χρήση του ιστολογίου τότε θα έχει βελτίωση.

    ReplyDelete
  5. 1 Για δυο εβδομάδες δεν έχω βάλει κάτι μέσα. Έβαζα φωτογραφίες.
    2. Στην αρχή υπήρξαν κάμπιες φορές δεν γνώριζα πως να βάλω φωτογραφίες.
    3. Είχαμε πει να βάζουμε φωτογραφίες από τις επισκέψεις μας. Μοιράζαμε δουλείες από κείνου με την κυρία Μελίνα.
    4. Δεν το χρησιμοποιήσαν δηλαδή δεν το αξιοποίησα.
    5. Ναι κυρίος σπίτι .
    6. Δεν είμαι ενθουσιασμένη .
    7. Θα παρακολουθήσω μάθημα μαζί σας.
    8. Δεν ενθουσιάστηκαν ιδιαίτερά.
    9. Πάντα τους έλεγε όταν έβαζα μέσα στο ιστολόγιο .
    10. Τους αφήνω να μπαίνουν σε άλλα ιστολογία.
    11. Όχι
    12. Γιατί δεν ήταν υποχρεωτικό κ.ά.
    14. Δεν θα ήθελα
    15. Αν μάθω την χρήση του ιστολόγου μέσο του μαθήματος.
    16. Ναι και ίσος μόνο η τάξη μου .
    17. Παρά φυλλάδια προτιμούσα παιχνίδια.


    ReplyDelete
  6. ΑΝΤΡΕΑΣ ΤΟΥΜΑΖΟΥ
    1. Οι μαθητές μου βάζουν παιχνίδια και παίζουν
    2. Πιστεύω ότι δεν είναι δύσκολο
    3. Προτιμώ τα παιχνίδια στην τάξη
    4. Με βοηθά 50%
    5. Δεν το βάζω υποχρεωτικά στους μαθητές μου
    6. Μόνο 10-11 μαθητές επισκέφτηκαν το ιστολόγιο
    7. Δείχνουν πιο πολύ ενδιαφέρον όταν τους λέω να φέρουν υπολογιστές στην τάξη
    8. Το μάθημα γίνεται πιο ενδιαφέρον
    9. Εγώ το χρησιμοποιώ πολύ το μπλοκ
    10. Τα αγόρια της τάξης μου φαίνεται να μην παίζουν πολύ τα παιχνίδια
    11. Δεν έχουν πρόβλημα να μπαίνουν στο μπλόκ

    ReplyDelete
  7. Συνέντευξη από την Κυρία Λουίζα
    Μαργαρίτα
    Συνεργάστηκα με την εκπαιδευτικό της άλλης Δ τάξης βάλαμε παιχνίδια από το υπουργείο παιδείας και φωτογραφίες από επισκέψεις
    Στην αρχή δυσκολεύτηκα π.χ. για να βάλω φωτογραφίες
    Είχαμε πει η μια της άλλης ότι θα βάζουμε πράγματα που τα κάναμε για περεταίρω εξάσκηση
    Στον ελεύθερο μου χρόνο δεν το χρησιμοποίησα επειδή είχα πολλά σημαντικά πράγματα για να κάνω
    Δεν το χρησιμοποιήσαμε την ώρα του μαθήματος μόνο για εξάσκηση στο σπίτι όμως τους έλεγα ότι έβαζα καινούργια ανάρτηση και τους την έδειχνα στα γρήγορα στην τάξη
    Δεν βελτίωσε το μάθημα όμως βελτίωσε τα παιδιά από τα παιχνίδια εξάσκησης
    Έλειπα δύο βδομάδες και δεν ήξερα τι έκαναν τα παιδιά και έτσι δεν αναρτούσα πράγματα
    Δεν ενθουσιάστηκαν τα παιδιά από το ιστολόγιο έτσι ρώτησα ποιοι μπήκαν και ψήλωσαν χέρι μόνο 2-3 παιδιά
    Πάντα όποτε αναρτώ καινούργια πράγματα ενημερώνω τους μαθητές μου από τα μαθήματα αλλά και τους το λέει όμως δεν είναι καθόλου αναγκαστικό να μπαίνουν
    Κάποιοι δεν είχαν ίντερνετ και κάποιοι βαριόνταν να μπουν στο ιστολόγιο
    Θα ήθελα να το χρησιμοποιώ αλλά θέλω να αλλάξω το στυλ του
    Θα ήθελα να το χρησιμοποιώ διαφορετικά και να μάθω περισσότερα πράγματα

    ReplyDelete
  8. Ηλιάνα Κουζαπά
    1.Οι αναρτήσεις που βάζω είναι παιχνίδια για την εξάσκηση των παιδιών, φωτογραφίες από επισκέψεις και εργασίες.
    2. Στην αρχή ήταν δύσκολο όμως μετά με έμαθε η κυρία Μαρία.
    3.Με την κυρία Μελίνα συμφωνήσαμε να βάζουμε μισά μισά πράγματα και σχετικά με το μάθημα.
    4.Δεν χρησιμοποιήσαμε το μπλοκ στην τάξη!εξαρτάτε αν το μάθημα γίνεται καλύτερα με το μπλοκ ή είναι το ίδιο χωρίς το μπλοκ δεν υπάρχει λόγος να το χρησιμοποιώ μέσα στην τάξη.
    5.Είναι κυρίως για το σπίτι εξάσκηση του μαθήματος που έκανα στην τάξη.
    6.Το μάθημα στην τάξη είναι όπως πάντα μόνο όταν δεν ξέρουν κάτι τα παιδιά μπαίνουν στο μπλοκ για να κάνουν εξάσκηση. Εμένα προσωπικά σαν δασκάλα δεν μου άλλαξε την διδασκαλία μου.
    7.Εγώ έλειπα δύο εβδομάδες και δεν πρόλαβα να κάνω κάποια αλλαγή όμως θα ρωτήσω και την κυρία Μαρία να μου δώσει ιδέες.
    8.Δεν ενθουσιάστηκαν τα παιδιά πολύ με το μπλοκ γιατί είναι πιο άνετα και δεν μπαίνουν στο μπλοκ πολύ.
    9.Τους το έλεγα προφορικά και κάποτε το έγραφα και στα μαθήματα να το πάρουν σαν μάθημα για να μπουν.
    10.Κάποιοι μαθητές μου μπαίνουν και βλέπουν τα μπλοκ των άλλων τάξεων. Έλεγχα προφορικά δηλαδή όταν έρχονταν τα παιδιά στην τάξη τους ρωτούσα αν μπήκαν στο μπλοκ.
    11.Όχι για τους λόγους που είπα πριν.
    12. Κάποιοι δεν είχαν ίντερνετ και δεν ήταν ούτε υποχρεωτικό.
    13. Ίσως αν αλλάξουν οι αναρτήσεις για να τραβήξει το ενδιαφέρον των των παιδιών πρέπει πρέπει να βρω το κατάλληλο υλικό και θα ήθελα να το χρησιμοποιήσω.
    14. Θα ήθελα να χρησιμοποιήσω φέτος το μπλοκ.
    15. Όχι γιατί είναι πολύ δύσκολο!!!
    16. Ναι αλλά πρέπει να μάθω περισσότερα πράγματα από την κυρία Μαρία!
    17. Ενδυνάμωσε στο ότι μπορούσα να δώσω φυλλάδιο για εξάσκηση όμως τώρα μπορούν να μπαίνουν μέσα στο μπλοκ.

    ReplyDelete
  9. Μιχάλης κλεάνθους
    1.Εγώ είχα αναρτήσει παιχνίδια για τα παιδιά, φωτογραφίες και αξιόλογες ερωτήσεις
    2.Στην αρχή δυσκολεύτηκα να βάλω τηις αναρτήσεις.
    3.Με την άλλη εκπαιδευτικό συνεργαστήκαμε και μοιράσαμε της αναρτήσεις.
    4.Δεν χρησιμοποιήσα στο μπλοκ όλες δυνατότητες που μπορούσε κάποιος να κάνει.
    5.Αν ήμουν εξηκιομένη με την τεχνολογία θα έβαζα κι άλλους συνδέσμους να μπουν π.χ google drive
    6.Βοήθησε τα παιδιά που μπορούσαν ή ήθελαν να μπουν αν βένεα είχαν απορίες ή δισκολεύοταν.
    7.Δεν ίδα τους μαθητές μου να χαρούν ιδιέτερα με το μπλοκ

    ReplyDelete
  10. Νεφέλη Γιαγκιου
    Στην αρχή δυσκολεύτηκα αλλά μετά με βοηθείσαι η δασκάλα σας
    Η μία δασκάλα ενημέρωνε την άλλη για το τι έβαζε

    ReplyDelete
  11. Αντρέας Αντέου
    1.Ήταν εύκολο με την βοήθια της κύρια μάρια λοίζου ραουνά.
    2.Μόνο για το σπίτι χρησιμοποιό το ιστολόγιο.
    3.Το μάθημα δεν το βελτίσε το ιστολόγιο.

    ReplyDelete
  12. Kωνσταντίνος Ολύμπιος
    1.Στην αρχεί ήταν λίγο δίσκολο να βάλω της αναρτίσης.
    2.Θα βάλω παιχνίδια των μαθηματηκών.
    3.Δεν το χρισιμοπηώ πολλοί το μπλόκ,μόνο για εξάσκηση.
    4. Του δίχνω τη πράγματα έχει μέσα.
    5.Δεν με βοήθησε στο μάθημα μόνο τα παιδία.

    ReplyDelete
  13. Εφραίμ Κωνσταντίνο

    1. Δυο εβδομάδες δεν έβαλα αναρτήσεις.
    2. Εξασκησι για μαθηματικά.
    3. Στην αρχή ειπίρχαν δισκολίες αλλα με βοήθισε η κυρία Μαρία.
    4. Είπα ότι θα βάζο παιχνίδια μαθηματικών.
    5. Το μπλοκ για μένα είρθε ξάφνηκά.
    6. Ναι,το μπλοκ ήταν κυρίος για το σπίτι.
    7. Οι μαθητες μου δεν έδωσαν πολυ σιμασία.
    8. Θα πρέπει να βρω χρόνω και βοίθια.
    9. Μαθητές δεν ενθούσιαστηκάν πολυ.

    ReplyDelete
  14. Άννα Γιάγκου

    1. Ότι βάλαμε μέχρι τώρα στο blog ήταν συνεργασία με την κυρία Μελίνα. Βάλαμε φωτογραφίες , βίντεο που πήγαμε διάφορους χώρους και βοήθησε πολλά τα παιδιά γιατί κάναμε κείμενα κείμενα και έτσι μπορούσαν να δουν α βίντεο και τις φωτογραφίες και να θυμηθούν μερικά πράγματα σχετικά με τα βίντεο και τις φωτογραφίες . Επίσης έχουμε βάλει και παιχνίδια εξάσκησης.
    3 . Είπαμε να βάλουμε παιχνίδια επειδή προχωράμε μαζί στην ύλη και συνεννοούμαστε για το τι θα βάλει η κάθε μια .
    4. Να πω ότι στο χρόνο που είχαμε δεν το χρησιμοποίησα ούτε εγώ αλλά ούτε η κυρία με Μελίνα και δεν βάλαμε ποτέ για να κάνουν τα παιδιά κάποια άσκηση υποχρεωτικά΄, βάλαμε μόνο παιχνίδια, παρουσιάσεις , φωτογραφίες και βίντεο .
    5. Κυρίως για το σπίτι γιατί η χρήση του δεν είναι για κάποια άσκησή αλλά μόνο για παιχνίδια εξάσκησης αλλά έδειχνα μόνο τα παιχνίδια πως τα παίζουμε και πως τα ανοίγουμε.
    6. Εγώ δεν νομίζω πως βελτίωσε το μάθημα αλλά τα παιδιά ναι νομίζω πως για αυτούς βελτιώθηκε το μάθημα .
    8. Δεν τους είδα να ενθουσιαστούν ιδιαίτερα γιατί μόνο 5-6 παιδιά και από τις δύο τάξεις μπήκαν άρα το συμπέρασμα μου είναι πως δεν τους τράβησε το ενδιαφέρον .
    9. Πάντοτε τους έλεγα και τους το έγραφα στα μαθήματα τους αν υπήρχε μία νέα ανάρτηση αι μια μέρα επειδή θύμωσα τους είπα πως και το blog είναι ένα μέρος των μαθημάτων και πρέπει να κάνουν είσοδο και να βλέπουν τις νέες αναρτήσεις.
    12. Βλέπω τα βιούς ή τους ρωτάω προφορικά και σηκώνουν χέρι.
    11.Όχι δεν κατάλαβα να άλλαξε κάτι.
    12. Ναι επειδή δεν έχει internet ή δεν ήταν υποχρεωτικό .
    13.Ναι , αλλά πρέπει να ξέρω τον τρόπο που θα το χρησιμοποιώ καλύτερα.
    16. Ναι ίσως να είναι και μόνο η τάξη μου επειδή ο κάθε δάσκαλος έχει τον δικό του τρόπο που διδάσκει αλλά όπως σας είπα και πριν πρέπει να μάθω να το χρησιμοποιώ .

    ReplyDelete
  15. Μαρίνα Τήλλυρου
    1:Θα συνεχίσει να κάνει ιστολόγια και του χρόνου.
    2:Θα δεχόταν να έβαζε δικές αναρτήσης ακόμη και στο Drive.
    3: Κυρίως ΤΟ σπίτι τους έδιχε μόνο όταν έβαζε νέα ανάρτηση.
    4:Για ένα χρονικό διάστημα δεν έβαζε ανάρτησεις διότι έλειπε για 2 εβδομάδες.
    5: Ναι τους ενημέρωνε προφορικά ή και κάποτε τους ο έγραφε στα μαθήματα τους.
    6: Όχι
    7: Κάποι έλεγαν ότι δεν είχαν internet ή Κάποι έλεγαν ότι δεν ήταν υποχρεωτικό.
    8: Αν μάθει τη χρίση του μπλοκ θα το χρησιμοποιά στη τάξη.
    9: Ενδυνάμωσε στο ότι είναι να παίζουν τα εκπαιδευτικά παιχνίδια και να διαβάζουν σε διάφορα πράγματα.

    ReplyDelete
  16. Δημήτρης Αντωνίου
    1:Ενημερώνονται για το τι θα βάλουν στο μπλοκ.
    2:Δεν χρησιμοποίησαν το μπλοκ ενεργά (για εξάσκηση).
    3:Θέλει δικό της μπλοκ.
    4:Θα δεχόταν να μπει στο Google Drive.
    5:Μόνο για το σπίτι.
    6:Κάποιοι μαθητές έχουν πρόβλημα στο internet.
    7:Βοήθησε τα παιδιά που παίξανε τα παιχνίδια του μπλοκ.
    8:Για να βοηθήσει το μπλοκ το μάθημα πρέπει να βρει χρόνο και να της εξηγήσει η κυρία Μαρία.
    9:Δεν ενθουσιάστηκαν τόσο για το μπλοκ.
    10:Ενημερώνει τους μαθητές της αν βάλει κάτι στο ιστολόγιο.
    11:Τους είπε να μπει στα ιστολόγια των άλλων τάξεων.
    12:Όχι
    13:Ναι
    14:Πιστεύει πως μπορεί να το συνεχίσει.
    15:Εαν το χρησιμοποιήσει διαφορετικά.
    16:Θέλει να δημιουργήσει δικό της μπλοκ στο μέλλον.
    17:Ενδινάμοσε το μάθημά της ηλεκτρικά.

    ReplyDelete
  17. Κυρία Λουΐζα
    Γιώργος Σάββας :

    1. Ότι αναρτούσα ήταν και για τις δύο τάξης. Στα μαθηματικά αναρτώ περισσότερα πράγματα. Επίσης αναρτώ φωτογραφίες .
    2. Στην αρχή δυσκολεύτηκα αλλά πήγα και εισηγήθηκα την δασκάλας και τώρα δεν έχω κάποιο πρόβλημα
    3. Έχουμε συνεννοηθεί για τα παιχνίδια που θα αναρτήσουμε.
    4. Με διαίφκοληνε περισσότερο στα μαθηματικά γιατί υπάρχουν πιο πολλά παιχνίδια και είναι πιο εύκολο να τα βρούμε.
    5. Δεν έχει βελτιώσει το μάθημα εκτός στα μαθηματικά που χρειαζόμαστε λίγη περισσότερη εξάσκηση.
    6. Για να βελτιώσει το μάθημα πρώτο πρέπει να έχω χρόνο να βρω αυτό που θέλω μετά να το αναρτήσω.
    7. Δεν τους έχω δει να είναι πολύ ενθουσιασμένη γιατί είναι και κάτι καινούργιο αλλά δεν πιστεύω να αλλάξει το ενδιαφέρον τους.
    8. Πάντοτε τους ενημερώνω προφορικά και δεν τους υποχρεώνω.
    9. Τους είχα πει να μπουν να το δουν και να δουν αν τους αρέσει . Μετά αρχίσαμε και αναρτήσαμε υποχρεωτικά πράγματα και τους έλεγχα.
    10. Κάποιοι δεν είχαν μπει λόγο το ότι δεν είχαν internet ή δεν έχουν συσκευή.
    11. Είναι κάτι καινούριο το να βρίσκω υλικό και να το αναρτώ και θα πρέπει να βρω τον τρόπο να τα αναρτώ εύκολα και γρήγορα τα πράματα που βρίσκω.
    12.

    ReplyDelete