Σήμερα έχουμε ολοκληρώσει τις ερωτήσεις που θα θέλαμε να υποβάλουμε στους μαθητές του σχολείου μας υπό τη μορφή ερωτηματολογίου πρώτα.
Έχουμε καταγράψει σε ένα αρχείο στο Google Drive της τάξης μας όλες τις πιθανές ερωτήσεις.
Στη συνέχεια, μελετήσαμε στοιχεία που αφορούν τη σωστή δημιουργία ενός ερωτηματολογίου, π.χ. είδος και μορφή ερωτήσεων, έκταση ερωτήσεων, ομαδοποίηση ερωτήσεων/κατηγορίες, πιλοτική εφαρμογή κλπ. και καταλήξαμε στο πρόχειρο αρχείο ερωτήσεων.
Το ερωτηματολόγιό μας το στείλαμε στην έμπειρη ερευνήτριά μας, κ. Χαρούλλα Αγγελή, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και πήραμε ανατροφοδότηση μέσω τηλεδιάσκεψης (Skype call) για το δείγμα αλλά και για τις ερωτήσεις που συμπεριλάβαμε. Καταγράφαμε τις εισηγήσεις της σε αρχεία στο Google Drive.
Η καθοδήγησή της ήταν σημαντική αφού μας έδωσε εισηγήσεις για το ποιες ερωτήσεις πρέπει να προσθέσουμε ή να τροποποιήσουμε. Συγκεκριμένα, μας εισηγήθηκε να ζητήσουμε το ονοματεπώνυμο του κάθε παιδιού ούτως ώστε μετά από τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου να προσθέσουμε και το βαθμό που θα μας δώσει η δασκάλα της κάθε τάξης για να μπορέσουμε να κάνουμε και αναλύσεις σε σχέση με την επίδοσή τους και τη συχνότητα επισκεψιμότητας στο ιστολόγιο. Ακόμα μια πολύ καλή εισήγηση ήταν η προσθήκη της ερώτησης: 'Τι έχει προσφέρει το ιστολόγιο στη μάθησή σου' (ανοικτού τύπου) για να πάρουμε όσο το δυνατόν περισσότερη ανατροφοδότηση για τις απόψεις των παιδιών στο θέμα αυτό.
Το τελικό μας ερωτηματολόγιο το μεταφέραμε στο πρόγραμμα Questionpro και είναι έτοιμο για πιλοτική εφαρμογή σε 5 παιδιά (2 από τη Β' τάξη και 3 από την Στ΄τάξη).
Ερωτηματολόγιο για πιλοτική εφαρμογή
http://www.questionpro.com/t/AMrPIZYcdI
No comments:
Post a Comment