Σύνδεσμος πιλοτικού ερωτηματολογίου
http://www.questionpro.com/t/AMrPIZYcdI
Σήμερα κάναμε πιλοτική εφαρμογή του ερωτηματολογίου μας με ένα παιδί από κάθε τάξη (ένα παιδί της Α΄τάξης, ένα παιδί της Β΄τάξης, ένα παιδί της Γ΄τάξης, ένα παιδί της Δ΄τάξης, ένα παιδί της Στ΄τάξης)- σύνολο 5 παιδιά. Κατά τη διάρκεια της πιλοτικής συμπλήρωσης του ερωτηματολογίου, παίρναμε σημειώσεις για να κάνουμε τις απαραίτητες αλλαγές για το τελικό ερωτηματολόγιο.
Αποτελέσματα/σημειώσεις από την πιλοτική εφαρμογή και αλλαγές στο ερωτηματολόγιο:
1. Έπρεπε να αριθμηθούν ξανά τα ερωτήματα γιατί δεν εμφανίζονταν στο ερωτηματολόγιο. Αυτό μας δυσκόλεψε όταν παίρναμε σημειώσεις ως ομάδα.
2. Έπρεπε να διευκρινιστούν κάποιες έννοιες που υπάρχουν στο ερωτηματολόγιο, π.χ. ανάρτηση, πρόσβαση, διαδίκτυο. Αυτό κάναμε βάζοντας σε παρένθεση την εξήγηση ή αντικαθιστόντας τη λέξη εντελώς.
3. Έπρεπε να βάλουμε κάποια παραδείγματα για διευκρίνηση κάποιων ερωτημάτων, π.χ. πώς αξιοποιείται στην τάξη το ιστολόγιο.
4. Οι ερωτήσεις ανοικτού τύπου δυσκόλεψαν τα παιδιά επειδή δεν ξέρουν πώς να δακτυλογραφούν. Αφήσαμε τελικά μόνο την τελευταία και πιο σημαντική ερώτηση (αυτή που μας εισηγήθηκε η κ. Αγγελή) και τις υπόλοιπες θα τις υποβάλουμε στις συνεντεύξεις.
5. Αποφασίσαμε να κάνουμε όλες τις ερωτήσεις υποχρεωτικές προς απάντηση (εκτός από αυτή με τα αστεράκια για να μπορεί να σημαίνει 'καθόλου' όταν δεν χρωματίσουν κανένα, αλλά και αυτή που είναι ανοικτού τύπου για τυχόν προβλήματα στη δακτυλογράφηση).
6. Ακόμα κάτι σημαντικό είναι ότι αντιληφθήκαμε ότι κάποια παιδιά δεν έχουν επισκεφθεί ποτέ το ιστολόγιο της τάξης τους, οπόταν δεν μπορούσαν να συμπληρώσουν το ερωτηματολόγιο. Άρα, ρωτήσαμε σε όλες τις τάξεις ποιοι δεν επισκέφθηκαν καθόλου τα ιστολόγια και τους αποκλείσαμε από τη συμπλήρωσή του.
No comments:
Post a Comment