Σας χαιρετούμε! Είμαστε οι μαθητές της Ε΄τάξης του Δημοτικού Σχολείου Λυμπιών. Αυτό το ιστολόγιο δημιουργήθηκε με στόχο να γίνονται ημερολογιακές αναρτήσεις για την έρευνα που διεξάγουμε στα πλαίσια του προγράμματος ΜΕΡΑ (σχολική χρονιά 2016-17) στο σχολείο μας. Ο τίτλος της έρευνάς μας είναι ΄Η τεχνολογία ως μέσο βελτίωσης μαθησιακών αποτελεσμάτων- Εμπειρίες από την αξιοποίηση των ιστολογιών στη δημοτική εκπαίδευση-
Οι απόψεις δασκάλων και μαθητών'. Καλή περιδιάβαση...
Friday, March 17, 2017
Συνέντευξη από την κυρία Μελίνα
Διαβάστε τι μας είπε η κυρία Μελίνα στη δική της συνέντευξη στα comments πιο κάτω.
Ελένη Χριστοδούλου 1.Έχω βέλει στο ιστολόγιο ιστοσελίδες μαθηματικών και φωτογραφίες από επίσκεψεις που πήγαμε. 2.Δεν με δυσκόλεψε σε κάτι, μόνο σε κάποιες φωτογραφίες που δεν άνοιγαν.Έπρεπε να το ψάξω σε άλλες πηγές. 3.Οι δύο τετάρτες τάξεις συνεργάζομται για το τι θα βάλουν στο ιστολόγιο. 4.Με έχει διευκολίνει τα παιχνίδια εξάσκησης. 5.Οι μαθητές μου δίχνουν στους γονείς τους το ιστολόγιο και τις καινούριες αναρτήσεις. 6.Το έχουμε χρησιμοποιήσει κυρίως στα μαθηματικά αλλά και στα ελλήνικά. 7.Εγώ τους ενημερώνω αν έχω βάλει καινούρια ανάρτηση στο ιστολόγιο. 8.Δεν είμαι πολύ ευχαριστημένη από τους μαθητές μου γιατί δεν μπαίνουν πολύ στο ιστολόγιο. 9.Θέλω να συνεχίσω να το χρησιμοποιώ,είναι πολύ χρήσιμο και βοηθάει τα παιδιά για το διαγώνισμα κ.λ.π. 10.Νιώθω ότι δεν είμαι έτοιμη για να φέρουν συσκευή στο σχολείο. 11.Νιώθω ότι εξελίχθηκε το μάθημα διδασκαλίας. 12.2-3 παιδιά δεν έχουν διαδίκτυο στο σπίτι τους. 13.Μου άρεσε πολύ το ιστολόγια και ευχαριστούμε τα παιδιά της Ε'2 και την δασκάλα τους κυρία Μαρία.
Μιχάλης Κλεάνθους 1. Έχω βάλει ιστοσελιδες για παιχνίδια μαθηματικών, εργασίες παιδιών που έλαβαν μέρος σε διαγονισμό, τραγούδια Youtube και συνέντευξη του κοινοτάρχει. 2.Με δυσκόλεψε μόνο στην αρχή στο να βάλω φωτογραφίες 3.Συνεργάστηκε και με την άλλη εκπαιδευτικό. 4.Το έχω χρησιμοποιήσει και στην τάξη αλλά περισσότερο τους έχω πει να το χρησιμοποιήσουν στο σπίτι 5.Δεν βελτιόθηκε μέχρι τώρα το μάθημα.
Κυριακή Λουκά Έ2 1.Φωτογραφίες ,ίστοσελίδες μαθήματικών και τραγούδια και παιχνίδια και αυτά που μαθενου κερδούν γνόσεις και κάτι παιχνίδια με το κυκλοφοριακό Αγωγή και με την διέρεση και τον πολαπλασιασμό.
2.Όχι δεν με δυσκολεψε είναι μόνο το μάθηματικών και η φωτορααφίες.
3. Επιδειδή το ιστολόγιο της τάξης μου καιτης Δ2 ήταν μαζί κάναμε πάρα πολά πράγματα.
4. Πιο πολύ με βοήθισε το ότι το δίνεις και το κάνουν και εκίνω με την Ροσία που τα παι δία τους ενδιέαφέρτικα και πήραν εικονοπίειση.
5. Ενιμερώνωντε πιο πολύ στα μαθήμα τα.
6.Ναι το χω χρισιμοποιηση τα έβαλα και για τον Οδισέα Ελίτη .
7. Δεν μπορώ να πω ότι βοήθησα ςτο μπλοκ και ότι με τον καιρά θα γινει καλήτερα και θα μπορωό να πώ ότι βοήθεσα.
8.Έναν σχέδιο μαθηματος και να το βάλω στο ιστολόγιο της τάξης μου.
9.Ναι σίγουρα ιδιέτερα σε παιχνίδια που έχουν σχέσει με το μάθημα.
10.Ναι πάντα αλλά όχι υποχρεοτικά.
11.Ναι ρωτούσα πιο μπικέ στο ιστολόγιο και σικόναν τα χέρια τους . Δεν μαίνουν πολά.
Νικολέτα Κουτσουλλή 1. Έβαλα φωτογραφίες από εκδηλώσεις μας, ιστοσελίδες μαθηματικών, τραγούδια από το YouTube, εργασίες μας, έχουμε κάνει και μια συνέντευξη και την έχω βάλει. Τα έχω βάλει με βάση τα αντικείμενα που χρησιμοποιούμε. 2. Δεν με δυσκόλεψε κάτι μόνο να βάζω τις φωτογραφίες και τις ιστοσελίδες. 3. Εγώ και η εκπαιδευτικός της άλλης τάξης βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν και τις δύο τάξεις. 4. Μου έχει διευκολύνει το μάθημα στα μαθηματικά. Παίρνω μια ικανοποίηση. Το ιστολόγιο ωφελεί και τους γονείς των παιδιών. 5. Το έχω χρησιμοποιήσει και στο μάθημα. 6. Δεν μπορώ να πω ότι έχει βελτιώσει το μάθημα. 7. Θα μπορούσα να βάλω σχέδια, παρουσιάσεις για να δουν οι μαθητές και στο σπίτι. 8. Τους έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον τους μαθητές μου ιδιαίτερα τα παιχνίδια. 9. Ναι πάντα τους έλεγα για τις αναρτήσεις. Ποτέ δεν υποχρέωσα κάτι γιατί κάποια παιδιά δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο. 10. Ρωτούσα τους μαθητές μου προφορικά αν έμπαιναν.
Αντρεα Σπυρου Δεν με δισκόλεψε το μόνο που με δισκόλεψε πώς να βάλω της φωτογραφίες. επειδή το ιστολόγιο είναι Δ’1 Δ΄2 και βάζουμε πράγματα που αφορά και της αλλες τάξης Θελο πολυ να το συνεχίσω Πιστεύω δεν είναι έτιμη να φέρουν υπολογιστές
Ο λόγος που δεν μπένουν είναι γιατί δεν έχουν συσκυή Θέλο πολύ να το συνεχίσω Δεν είναι έτιμη να φέρουν υπολογιστές Έβαζα για το διαγώνισμα να κάνουν επανάλιψη στο blog Ναι θα ήθελα μου αρέσει η διαδικασία Νιωθω ότι εξελίκθικέ η μάθηση τους
1. Διάφορα σχέδια διακρίθηκαν από παιδία της Δ’1 και τη Δ’2. 2. Κάποιες φορές τα παιδιά δεν μπορούσαν να μπουν σε μια πυγή. 3. Στα παιδία άρεσαν οι δραστηριότητες με παιχνίδια. 4. Οφέλη στους γονείς να βλέπουν το μπλοκ γιατί εξημερώνονται για διάφορες εργασίες. 5. Στα Ελληνικά μελοποιήσαμε ένα ποίημα του Ελύτη. 6. Μερική μαθητές έκαναν βελτίωση στα μαθηματικά. 7. Στα παιδιά σίγουρα του έχει προκαλέσει ενδιαφέρον. 8. Πάντα του ενημέρωνα για καινούργιες ανάρτησης. 9. Θα ήθελα να έχω ιστολογία και σε άλλες χρονιές. 10. Για μένα ξελύθηκε η μάθηση και η διδασκαλία. 11. 2-3 παιδία της τάξης μου δεν έχουν σπίτι διαδίκτυο. 12. Μου άρεσε και το θέλω μέχρι να τελείωση η χρονιά .
1. Διάφορα σχέδια διακρίθηκαν από παιδία της Δ’1 και τη Δ’2. 2. Κάποιες φορές τα παιδιά δεν μπορούσαν να μπουν σε μια πυγή. 3. Στα παιδία άρεσαν οι δραστηριότητες με παιχνίδια. 4. Οφέλη στους γονείς να βλέπουν το μπλοκ γιατί εξημερώνονται για διάφορες εργασίες. 5. Στα Ελληνικά μελοποιήσαμε ένα ποίημα του Ελύτη. 6. Μερική μαθητές έκαναν βελτίωση στα μαθηματικά. 7. Στα παιδιά σίγουρα του έχει προκαλέσει ενδιαφέρον. 8. Πάντα του ενημέρωνα για καινούργιες ανάρτησης. 9. Θα ήθελα να έχω ιστολογία και σε άλλες χρονιές. 10. Για μένα ξελύθηκε η μάθηση και η διδασκαλία. 11. 2-3 παιδία της τάξης μου δεν έχουν σπίτι διαδίκτυο. 12. Μου άρεσε και το θέλω μέχρι να τελείωση η χρονιά .
ΑΝΤΡΕΑΣ ΤΟΥΜΑΖΟΥ 1. Το μπλοκ μου έχει φωτογραφίες και παιχνίδια. Επίσης βάζω τραγούδια από το youtube. 2. Δεν με δυσκόλεψε απλά κάποιοι μαθητές μου παραπονιούνται ότι δεν έχουν ηλεκτρονικούς υπολογιστές 3. Μπορώ να συνεργάζομαι με την Δ'2 4. Μπορώ να ενημερώσω του γονείς μέσα από αυτό και να ανοίγουν ότι τους βάζω στο σπίτι 5. Όταν λείπει ένας μαθητής μπορεί να βρει τα μαθήματά του στο μπλόκ 6. Το Χρησιμοποιούμε στην τάξη την ώρα του μαθήματος 7. Κατάλαβα ότι από τα views που έχει το ιστολόγιο δεν μπαίνουν πολύ οι μαθητές. Αρά δεν είδα βελτίωση σε αυτό. 8. Οι γονείς και οι μαθητές μπορούν να δουν το σχέδιο μαθήματος, επαναληπτικές ασκήσεις και παρουσιάσεις 9. Οι μαθητές μου προτιμούν το μπλοκ παρά τα βιβλία 10. Κάποια παιδία δεν ξέρουν να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο 11. Μπορούν να μπουν να δουν τον εαυτό τους σε φωτογραφίες 12. Θα ήθελα να το χρησιμοποιήσω και στην επόμενη χρονιά 13. Δεν φέρνουν οι μαθητές μου ηλεκτρονικούς υπολογιστές γιατί δεν είναι έτοιμοι ακόμη 14. Μέσα στο μπλοκ μπορεί ένας μαθητής να προετοιμαστεί για το διαγώνισμα 15. Θα ήθελα να φτιάξω ένα δικό μου ιστολόγιο μέχρι το 2018 16. Παρατήρησα ότι τα κορίτσια μπαίνουν πιο πολύ στο μπλόκ απ' ότι τα αγόρια
Ειρήνη κλεόπα 1. Έβαζα φωτογραφίες από εκδηλώσεις μας, ιστοσελίδες μαθηματικών, τραγούδια από το YouTube, εργασίες μας, έχουμε κάνει και μια συνέντευξη και την έχω βάλει. Τα έχω βάλει με βάση τα αντικείμενα που χρησιμοποιούμε. 2. Δεν με δυσκόλεψε κάτι μόνο να βάζω τις φωτογραφίες και τις ιστοσελίδες. 3. Εγώ και η εκπαιδευτικός της άλλης τάξης βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν και τις δύο τάξεις. 4. Μπορώ να ενημερώσω του γονείς μέσα από αυτό και να ανοίγουν ότι τους βάζω στο σπίτι 5. Όταν λείπει ένας μαθητής μπορεί να βρει τα μαθήματά του στο μπλόκ
Μαργαρίτα Νικηφόρου Αναρτώ ανάλογα με το τι εργάζονται τα παιδιά μου έως τώρα έχω αναρτήσει μαθηματικά, φωτογραφίες, βίντεο, εργασίες παιδιών και την συνέντευξη που κάναμε του κοινοτάρχη. Δεν με δυσκόλεψε τίποτα μόνο για να αναρτώ φωτογραφίες και ιστοσελίδες μαθηματικών. Επειδή το ιστολόγιο είναι κινώ της Δ΄1 και της Δ΄2 κάποια πράγματα είναι κοινά και κάποια όχι. Το ιστολόγιο με διευκόλυνε στα μαθηματικά σε κάποια παιχνίδια, δραστηριότητες επειδή τους τα δείχνω στην τάξη και μετά τα κάνουν και στο σπίτι. Πιστεύω ότι ωφελεί και τους γονείς. Το χρησιμοποιούσα την ώρα του μαθήματος στα ελληνικά και στα μαθηματικά. Κάποια παιδιά δυσκολεύονται να μπουν στο ιστολόγιο όμως στο μελών θα τους βελτιώσει. Θα μπορούσα να βάλω σχέδια παρουσιάσεις για να δουν και οι μαθητές μου στο σπίτι τους. Σίγουρα τους έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον επειδή έχει ωραία πράγματα για το μάθημα. Και θα δουν ότι είναι ωραία και η τεχνολογία παρά συνεχώς βιβλία και φυλλάδια. Το παιχνίδι είναι διαδραστικό παρά μια παρουσίαση. Μου άρεσε πολύ το ιστολόγιο. Δεν τους λέω ποτέ να μπαίνουν αναγκαστικά στο ιστολόγιο. Τους ρωτάω ποιοι μπαίνουν στο ιστολόγιο και ποιοι όχι, όμως δεν είμαι ευχαριστημένη γιατί δεν μπαίνουν αρκετοι στο ιστολόγιο όμως είναι δικαιολογημένοι επειδή έχει ένα μήνα να βάλω καινούργια ανάρτηση.Τους είπα εάν θέλουν να μπαίνουν να βλέπουν και τα ιστολόγια των άλλων τάξεων. Τους κέρδισε το ενδιαφέρον τους μαθητές δεν διαπίστωσα ότι τεμπελιάζουν απλός δεν έχουν πολύ χρόνο και μερικοί δεν έχουν συσκευές. Όμως θέλω να φέρνουν και οι μαθητές πράγματα για να βάζουν στο ιστολόγιο. Θα ήθελα σε όλες τις χρονιές να έχω ιστολόγιο. Νιώθω ότι εξελίχθηκε πολύ η διδασκαλία και στα παιδιά και είναι ωραία να χρησιμοποιούν την τεχνολογία. Τα αγόρια βγαίνουν έξω να παίξουν, ενώ τα κορίτσια μελετούν. Δυο τρία παιδιά είχαν πρόβλημα πρόσβασης.
1. Φωτογραφίες, σελίδες μαθηματικών,ελληνικών και τραγούδια από το YouTube. 2.Όχι, μόνο φωτογραφίες και συνδέσμους. 3.Μαζί συνεργαστήκαμε. 4. Τους βάζω παιχνίδια μαθηματικών γιατί δεν προλαμβένουμε στην τάξη. 5.Το έχω χρησιμοποιήσει στην τάξη. 6. Έχει παιδιά που δεν μπορούν να μπουν. 8. Τους έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον. 9. Πότε υποχρεωτικά. 10 Κάποιοι δεν έχουν Ίντερνετ σπίτι.
1. Αναρτώ κυρίως φωτογραφίες των μαθητών μου και διάφορες εργασίες ή παιχνίδια μαθηματικών. Ακόμα και τραγούδια , τις συνεντεύξεις που έχουμε κάνει και γενικά ανάλογα με το τι ασχολούμαστε. 2. Δεν με έχει δυσκολέψει κάτι εκτός όταν έβαζα φωτογραφίες των μαθητών μου. Κάποτε οι ιστοσελίδες που έβαζα ή τα παιχνίδια δεν λειτουργούσαν και έτσι αναγκαζόμουν να ψάχνω τα ίδια πράγματά αλλά να έχουν δημοσιευτεί από άλλον και να δουλεύει. 3. Με την συνάδελφο έχουμε συνεννοηθεί να βάζουμε κοινές αναρτήσεις για να μπορούν οι μαθητές να μην συγχίζονται . Όμως κάποια πράματα που κάνουμε με τους μαθητές μου αφορούν μόνο και μόνο τους μαθητές μου. 4. Με διαίφκοληνε πάρα πολύ στα μαθηματικά για να τους δείχνω με ένα τρόπο που κάπως ελκύει το ενδιαφέρον και μαθαίνουν αυτό που θέλω να τους μάθω. Τους δείχνω πως δουλεύουν τα εφαρμογιδία των μαθηματικών που αναρτώ. 5. Το χρησιμοποιώ στο μάθημα αλλά όχι και πολύ για να μπαίνουν από το σπίτι και να απολαμβάνουν αυτή την ευκαιρία. 6. Δεν είμαι και τόσο σίγουρή πως έχει βελτιώσει το μάθημα . Δεν λέω πως δεν είναι καλό αλλά δεν έχω βγάλει ακόμη το συμπέρασμα γιατί έχει πολύ λίγο χρονικό διάστημα που το χρησιμοποιούμε. 7. Τους έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον πάρα πολύ . Κυρίως τα παιχνίδια. 8. Δεν είναι λόγο τεμπελιάς ή κάτι άλλο απλός κάποιοι δεν τους έχει ελκύσει τόσο το ενδιαφέρον όσο κάποιων άλλων. 9. Δεν είμαι ακόμα έτοιμή για να φέρουν οι μαθητές μου την δική τους συσκευή γιατί δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε με ένα υπολογιστή θα μπορούμε με πάρα πολλούς? Όχι . Δεν είναι ότι δεν θα ήθελα να φέρουν συσκευή αλλά απλός δεν νιώθω έτοιμη. 10. Δεν τους έχω αναγκάσει να μπουν στο ιστολόγιο αλλά βάζω όταν έχουν διαγωνίσματα ύλη για να κάνουν καλή εξάσκηση και να έρχονται διαβασμένοι όσο καλύτερα γίνετε. Γενικά βάζω extra ύλη για να μην διαβάζουν μόνο από όσο γράφει το βιβλίο. 11. Κάθε χρόνο θα ήθελα να τους φτιάξω δικό τους για να γίνονται πιο μελετηροί και να είναι καλύτεροι μαθητές. 12. Εξελίχθηκε ο τρόπος διδασκαλίας με έναν περίεργο και καλό τρόπο και για μένα αλλά και για τους μαθητές μου. 13. Δεν έχουν συσκευή 2-3 έτσι χάνουν κάτι που η μάθηση τους γίνετε παιχνίδι . 14. Είναι λογικό τα παιχνίδια να είναι πολύ καλός τρόπος μάθησης . Άρα θα έλεγα πως είναι θετικά να είναι παιχνίδια οι περισσότερες αναρτήσεις. 15. Μου άρεσε ο τρόπος που εξελίξετε ο τρόπος μάθησης χάρις το ιστολόγιο . 16. Πιστεύω πως η στάση του δασκάλου αν είναι θετικοί και είναι ο δάσκαλος πολύ συνεπής και σωστός στην διδασκαλία του έτσι θα είναι και οι μαθητές. Άρα ανάλογα με την στάση του δασκάλου γίνεται έτσι οι μαθητές
Κωνσταντίνος Ολύμπιος 1. Βάζω φωτογραφίες, ιστοσελίδες μαθηματικών, εργασίες των πιαδιών, τραγούδια, συνέντευξη από τον κοινοτάρχη. 2. Όχι δεν με δυσκόλεψε κάτι, μόνο στις φωτοφραφίες και στα παιχνίδια μαθηματικών. 4. Μου έχει διευκολύνει τα μαθηματικά. 5. Το έχω χρησιμοποιήσει την ώρα του μαθήματος στα μαθηματικά.
Νεφέλη Γιαγκου Εχω Βάλει κυρίος φωτογραφίες απο εκδιλόσεις,βιντεο,τραγούδια,εργασίες καιρού Κ.τ.λ. Όχι δεν με δισκόλεψε κάτι μόνο στης αναρτίσεις φωτογραφιών. Με έχει διευκολίνει στα μαθηματικά επιδί δεν τους φτάνει ο χρόνος για να τους δίξω ενώ τώρα μπορώ να τους το εξιγίσω και μετα δεν θα μπορούν να το παίξουν στο σπίτι Η αλίθια είναι ότι δεν με βοήθησε γιατί τα παιδία δεν το έχουν σηνιθίσει ακόμα και δισκολεύνται να μπούν
Αντρεα Σπυρου Ο λόγος που δεν μπένουν είναι γιατί δεν έχουν συσκυή Θέλο πολύ να το συνεχίσω Δεν είναι έτιμη να φέρουν υπολογιστές Έβαζα για το διαγώνισμα να κάνουν επανάλιψη στο blog Ναι θα ήθελα μου αρέσει η διαδικασία Νιωθω ότι εξελίκθικέ η μάθηση τους
Ελένη Χριστοδούλου
ReplyDelete1.Έχω βέλει στο ιστολόγιο ιστοσελίδες μαθηματικών και φωτογραφίες από επίσκεψεις που πήγαμε.
2.Δεν με δυσκόλεψε σε κάτι, μόνο σε κάποιες φωτογραφίες που δεν άνοιγαν.Έπρεπε να το ψάξω σε άλλες πηγές.
3.Οι δύο τετάρτες τάξεις συνεργάζομται για το τι θα βάλουν στο ιστολόγιο.
4.Με έχει διευκολίνει τα παιχνίδια εξάσκησης.
5.Οι μαθητές μου δίχνουν στους γονείς τους το ιστολόγιο και τις καινούριες αναρτήσεις.
6.Το έχουμε χρησιμοποιήσει κυρίως στα μαθηματικά αλλά και στα ελλήνικά.
7.Εγώ τους ενημερώνω αν έχω βάλει καινούρια ανάρτηση στο ιστολόγιο.
8.Δεν είμαι πολύ ευχαριστημένη από τους μαθητές μου γιατί δεν μπαίνουν πολύ στο ιστολόγιο.
9.Θέλω να συνεχίσω να το χρησιμοποιώ,είναι πολύ χρήσιμο και βοηθάει τα παιδιά για το διαγώνισμα κ.λ.π.
10.Νιώθω ότι δεν είμαι έτοιμη για να φέρουν συσκευή στο σχολείο.
11.Νιώθω ότι εξελίχθηκε το μάθημα διδασκαλίας.
12.2-3 παιδιά δεν έχουν διαδίκτυο στο σπίτι τους.
13.Μου άρεσε πολύ το ιστολόγια και ευχαριστούμε τα παιδιά της Ε'2 και την δασκάλα τους κυρία Μαρία.
Μιχάλης Κλεάνθους
ReplyDelete1. Έχω βάλει ιστοσελιδες για παιχνίδια μαθηματικών, εργασίες παιδιών που έλαβαν μέρος σε διαγονισμό, τραγούδια Youtube και συνέντευξη του κοινοτάρχει.
2.Με δυσκόλεψε μόνο στην αρχή στο να βάλω φωτογραφίες
3.Συνεργάστηκε και με την άλλη εκπαιδευτικό.
4.Το έχω χρησιμοποιήσει και στην τάξη αλλά περισσότερο τους έχω πει να το χρησιμοποιήσουν στο σπίτι
5.Δεν βελτιόθηκε μέχρι τώρα το μάθημα.
Κυριακή Λουκά Έ2
ReplyDelete1.Φωτογραφίες ,ίστοσελίδες μαθήματικών και τραγούδια και παιχνίδια και αυτά που μαθενου κερδούν γνόσεις και κάτι παιχνίδια με το κυκλοφοριακό Αγωγή και με την διέρεση και τον πολαπλασιασμό.
2.Όχι δεν με δυσκολεψε είναι μόνο το μάθηματικών και η φωτορααφίες.
3. Επιδειδή το ιστολόγιο της τάξης μου καιτης Δ2 ήταν μαζί κάναμε πάρα πολά πράγματα.
4. Πιο πολύ με βοήθισε το ότι το δίνεις και το κάνουν και εκίνω με την Ροσία που τα παι δία τους ενδιέαφέρτικα και πήραν εικονοπίειση.
5. Ενιμερώνωντε πιο πολύ στα μαθήμα τα.
6.Ναι το χω χρισιμοποιηση τα έβαλα και για τον Οδισέα Ελίτη .
7. Δεν μπορώ να πω ότι βοήθησα ςτο μπλοκ και ότι με τον καιρά θα γινει καλήτερα και θα μπορωό να πώ ότι βοήθεσα.
8.Έναν σχέδιο μαθηματος και να το βάλω στο ιστολόγιο της τάξης μου.
9.Ναι σίγουρα ιδιέτερα σε παιχνίδια που έχουν σχέσει με το μάθημα.
10.Ναι πάντα αλλά όχι υποχρεοτικά.
11.Ναι ρωτούσα πιο μπικέ στο ιστολόγιο και σικόναν τα χέρια τους . Δεν μαίνουν πολά.
12.Ναι τους ειπα !
Νικολέτα Κουτσουλλή
ReplyDelete1. Έβαλα φωτογραφίες από εκδηλώσεις μας, ιστοσελίδες μαθηματικών, τραγούδια από το YouTube, εργασίες μας, έχουμε κάνει και μια συνέντευξη και την έχω βάλει. Τα έχω βάλει με βάση τα αντικείμενα που χρησιμοποιούμε.
2. Δεν με δυσκόλεψε κάτι μόνο να βάζω τις φωτογραφίες και τις ιστοσελίδες.
3. Εγώ και η εκπαιδευτικός της άλλης τάξης βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν και τις δύο τάξεις.
4. Μου έχει διευκολύνει το μάθημα στα μαθηματικά. Παίρνω μια ικανοποίηση. Το ιστολόγιο ωφελεί και τους γονείς των παιδιών.
5. Το έχω χρησιμοποιήσει και στο μάθημα.
6. Δεν μπορώ να πω ότι έχει βελτιώσει το μάθημα.
7. Θα μπορούσα να βάλω σχέδια, παρουσιάσεις για να δουν οι μαθητές και στο σπίτι.
8. Τους έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον τους μαθητές μου ιδιαίτερα τα παιχνίδια.
9. Ναι πάντα τους έλεγα για τις αναρτήσεις. Ποτέ δεν υποχρέωσα κάτι γιατί κάποια παιδιά δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο.
10. Ρωτούσα τους μαθητές μου προφορικά αν έμπαιναν.
Αντρεα Σπυρου
ReplyDeleteΔεν με δισκόλεψε το μόνο που με δισκόλεψε πώς να βάλω της φωτογραφίες.
επειδή το ιστολόγιο είναι Δ’1 Δ΄2 και βάζουμε πράγματα που αφορά και της αλλες τάξης
Θελο πολυ να το συνεχίσω
Πιστεύω δεν είναι έτιμη να φέρουν υπολογιστές
Ο λόγος που δεν μπένουν είναι γιατί δεν έχουν συσκυή
DeleteΘέλο πολύ να το συνεχίσω
Δεν είναι έτιμη να φέρουν υπολογιστές
Έβαζα για το διαγώνισμα να κάνουν επανάλιψη στο blog
Ναι θα ήθελα μου αρέσει η διαδικασία
Νιωθω ότι εξελίκθικέ η μάθηση τους
Εφραίμ Κωνσταντινου
ReplyDelete1. Διάφορα σχέδια διακρίθηκαν από παιδία της Δ’1 και τη Δ’2.
2. Κάποιες φορές τα παιδιά δεν μπορούσαν να μπουν σε μια πυγή.
3. Στα παιδία άρεσαν οι δραστηριότητες με παιχνίδια.
4. Οφέλη στους γονείς να βλέπουν το μπλοκ γιατί εξημερώνονται για διάφορες εργασίες.
5. Στα Ελληνικά μελοποιήσαμε ένα ποίημα του Ελύτη.
6. Μερική μαθητές έκαναν βελτίωση στα μαθηματικά.
7. Στα παιδιά σίγουρα του έχει προκαλέσει ενδιαφέρον.
8. Πάντα του ενημέρωνα για καινούργιες ανάρτησης.
9. Θα ήθελα να έχω ιστολογία και σε άλλες χρονιές.
10. Για μένα ξελύθηκε η μάθηση και η διδασκαλία.
11. 2-3 παιδία της τάξης μου δεν έχουν σπίτι διαδίκτυο.
12. Μου άρεσε και το θέλω μέχρι να τελείωση η χρονιά .
Εφραίμ Κωνσταντινου
ReplyDelete1. Διάφορα σχέδια διακρίθηκαν από παιδία της Δ’1 και τη Δ’2.
2. Κάποιες φορές τα παιδιά δεν μπορούσαν να μπουν σε μια πυγή.
3. Στα παιδία άρεσαν οι δραστηριότητες με παιχνίδια.
4. Οφέλη στους γονείς να βλέπουν το μπλοκ γιατί εξημερώνονται για διάφορες εργασίες.
5. Στα Ελληνικά μελοποιήσαμε ένα ποίημα του Ελύτη.
6. Μερική μαθητές έκαναν βελτίωση στα μαθηματικά.
7. Στα παιδιά σίγουρα του έχει προκαλέσει ενδιαφέρον.
8. Πάντα του ενημέρωνα για καινούργιες ανάρτησης.
9. Θα ήθελα να έχω ιστολογία και σε άλλες χρονιές.
10. Για μένα ξελύθηκε η μάθηση και η διδασκαλία.
11. 2-3 παιδία της τάξης μου δεν έχουν σπίτι διαδίκτυο.
12. Μου άρεσε και το θέλω μέχρι να τελείωση η χρονιά .
ΑΝΤΡΕΑΣ ΤΟΥΜΑΖΟΥ
ReplyDelete1. Το μπλοκ μου έχει φωτογραφίες και παιχνίδια. Επίσης βάζω τραγούδια από το youtube.
2. Δεν με δυσκόλεψε απλά κάποιοι μαθητές μου παραπονιούνται ότι δεν έχουν ηλεκτρονικούς υπολογιστές
3. Μπορώ να συνεργάζομαι με την Δ'2
4. Μπορώ να ενημερώσω του γονείς μέσα από αυτό και να ανοίγουν ότι τους βάζω στο σπίτι
5. Όταν λείπει ένας μαθητής μπορεί να βρει τα μαθήματά του στο μπλόκ
6. Το Χρησιμοποιούμε στην τάξη την ώρα του μαθήματος
7. Κατάλαβα ότι από τα views που έχει το ιστολόγιο δεν μπαίνουν πολύ οι μαθητές. Αρά δεν είδα βελτίωση σε αυτό.
8. Οι γονείς και οι μαθητές μπορούν να δουν το σχέδιο μαθήματος, επαναληπτικές ασκήσεις και παρουσιάσεις
9. Οι μαθητές μου προτιμούν το μπλοκ παρά τα βιβλία
10. Κάποια παιδία δεν ξέρουν να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο
11. Μπορούν να μπουν να δουν τον εαυτό τους σε φωτογραφίες
12. Θα ήθελα να το χρησιμοποιήσω και στην επόμενη χρονιά
13. Δεν φέρνουν οι μαθητές μου ηλεκτρονικούς υπολογιστές γιατί δεν είναι έτοιμοι ακόμη
14. Μέσα στο μπλοκ μπορεί ένας μαθητής να προετοιμαστεί για το διαγώνισμα
15. Θα ήθελα να φτιάξω ένα δικό μου ιστολόγιο μέχρι το 2018
16. Παρατήρησα ότι τα κορίτσια μπαίνουν πιο πολύ στο μπλόκ απ' ότι τα αγόρια
Ειρήνη κλεόπα
ReplyDelete1. Έβαζα φωτογραφίες από εκδηλώσεις μας, ιστοσελίδες μαθηματικών, τραγούδια από το YouTube, εργασίες μας, έχουμε κάνει και μια συνέντευξη και την έχω βάλει. Τα έχω βάλει με βάση τα αντικείμενα που χρησιμοποιούμε.
2. Δεν με δυσκόλεψε κάτι μόνο να βάζω τις φωτογραφίες και τις ιστοσελίδες.
3. Εγώ και η εκπαιδευτικός της άλλης τάξης βάζουμε αναρτήσεις που αφορούν και τις δύο τάξεις.
4. Μπορώ να ενημερώσω του γονείς μέσα από αυτό και να ανοίγουν ότι τους βάζω στο σπίτι
5. Όταν λείπει ένας μαθητής μπορεί να βρει τα μαθήματά του στο μπλόκ
Μαργαρίτα Νικηφόρου
ReplyDeleteΑναρτώ ανάλογα με το τι εργάζονται τα παιδιά μου έως τώρα έχω αναρτήσει μαθηματικά, φωτογραφίες, βίντεο, εργασίες παιδιών και την συνέντευξη που κάναμε του κοινοτάρχη.
Δεν με δυσκόλεψε τίποτα μόνο για να αναρτώ φωτογραφίες και ιστοσελίδες μαθηματικών.
Επειδή το ιστολόγιο είναι κινώ της Δ΄1 και της Δ΄2 κάποια πράγματα είναι κοινά και κάποια όχι.
Το ιστολόγιο με διευκόλυνε στα μαθηματικά σε κάποια παιχνίδια, δραστηριότητες επειδή τους τα δείχνω στην τάξη και μετά τα κάνουν και στο σπίτι.
Πιστεύω ότι ωφελεί και τους γονείς. Το χρησιμοποιούσα την ώρα του μαθήματος στα ελληνικά και στα μαθηματικά. Κάποια παιδιά δυσκολεύονται να μπουν στο ιστολόγιο όμως στο μελών θα τους βελτιώσει.
Θα μπορούσα να βάλω σχέδια παρουσιάσεις για να δουν και οι μαθητές μου στο σπίτι τους.
Σίγουρα τους έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον επειδή έχει ωραία πράγματα για το μάθημα. Και θα δουν ότι είναι ωραία και η τεχνολογία παρά συνεχώς βιβλία και φυλλάδια.
Το παιχνίδι είναι διαδραστικό παρά μια παρουσίαση. Μου άρεσε πολύ το ιστολόγιο.
Δεν τους λέω ποτέ να μπαίνουν αναγκαστικά στο ιστολόγιο.
Τους ρωτάω ποιοι μπαίνουν στο ιστολόγιο και ποιοι όχι, όμως δεν είμαι ευχαριστημένη γιατί δεν μπαίνουν αρκετοι στο ιστολόγιο όμως είναι δικαιολογημένοι επειδή έχει ένα μήνα να βάλω καινούργια ανάρτηση.Τους είπα εάν θέλουν να μπαίνουν να βλέπουν και τα ιστολόγια των άλλων τάξεων.
Τους κέρδισε το ενδιαφέρον τους μαθητές δεν διαπίστωσα ότι τεμπελιάζουν απλός δεν έχουν πολύ χρόνο και μερικοί δεν έχουν συσκευές.
Όμως θέλω να φέρνουν και οι μαθητές πράγματα για να βάζουν στο ιστολόγιο.
Θα ήθελα σε όλες τις χρονιές να έχω ιστολόγιο.
Νιώθω ότι εξελίχθηκε πολύ η διδασκαλία και στα παιδιά και είναι ωραία να χρησιμοποιούν την τεχνολογία.
Τα αγόρια βγαίνουν έξω να παίξουν, ενώ τα κορίτσια μελετούν.
Δυο τρία παιδιά είχαν πρόβλημα πρόσβασης.
1. Φωτογραφίες, σελίδες μαθηματικών,ελληνικών και τραγούδια από το YouTube.
ReplyDelete2.Όχι, μόνο φωτογραφίες και συνδέσμους.
3.Μαζί συνεργαστήκαμε.
4. Τους βάζω παιχνίδια μαθηματικών γιατί δεν προλαμβένουμε στην τάξη.
5.Το έχω χρησιμοποιήσει στην τάξη.
6. Έχει παιδιά που δεν μπορούν να μπουν.
8. Τους έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον.
9. Πότε υποχρεωτικά.
10 Κάποιοι δεν έχουν Ίντερνετ σπίτι.
Κυρία Μελίνα
ReplyDeleteΓιώργος Σάββας :
1. Αναρτώ κυρίως φωτογραφίες των μαθητών μου και διάφορες εργασίες ή παιχνίδια μαθηματικών. Ακόμα και τραγούδια , τις συνεντεύξεις που έχουμε κάνει και γενικά ανάλογα με το τι ασχολούμαστε.
2. Δεν με έχει δυσκολέψει κάτι εκτός όταν έβαζα φωτογραφίες των μαθητών μου. Κάποτε οι ιστοσελίδες που έβαζα ή τα παιχνίδια δεν λειτουργούσαν και έτσι αναγκαζόμουν να ψάχνω τα ίδια πράγματά αλλά να έχουν δημοσιευτεί από άλλον και να δουλεύει.
3. Με την συνάδελφο έχουμε συνεννοηθεί να βάζουμε κοινές αναρτήσεις για να μπορούν οι μαθητές να μην συγχίζονται . Όμως κάποια πράματα που κάνουμε με τους μαθητές μου αφορούν μόνο και μόνο τους μαθητές μου.
4. Με διαίφκοληνε πάρα πολύ στα μαθηματικά για να τους δείχνω με ένα τρόπο που κάπως ελκύει το ενδιαφέρον και μαθαίνουν αυτό που θέλω να τους μάθω. Τους δείχνω πως δουλεύουν τα εφαρμογιδία των μαθηματικών που αναρτώ.
5. Το χρησιμοποιώ στο μάθημα αλλά όχι και πολύ για να μπαίνουν από το σπίτι και να απολαμβάνουν αυτή την ευκαιρία.
6. Δεν είμαι και τόσο σίγουρή πως έχει βελτιώσει το μάθημα . Δεν λέω πως δεν είναι καλό αλλά δεν έχω βγάλει ακόμη το συμπέρασμα γιατί έχει πολύ λίγο χρονικό διάστημα που το χρησιμοποιούμε.
7. Τους έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον πάρα πολύ . Κυρίως τα παιχνίδια.
8. Δεν είναι λόγο τεμπελιάς ή κάτι άλλο απλός κάποιοι δεν τους έχει ελκύσει τόσο το ενδιαφέρον όσο κάποιων άλλων.
9. Δεν είμαι ακόμα έτοιμή για να φέρουν οι μαθητές μου την δική τους συσκευή γιατί δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε με ένα υπολογιστή θα μπορούμε με πάρα πολλούς? Όχι . Δεν είναι ότι δεν θα ήθελα να φέρουν συσκευή αλλά απλός δεν νιώθω έτοιμη.
10. Δεν τους έχω αναγκάσει να μπουν στο ιστολόγιο αλλά βάζω όταν έχουν διαγωνίσματα ύλη για να κάνουν καλή εξάσκηση και να έρχονται διαβασμένοι όσο καλύτερα γίνετε. Γενικά βάζω extra ύλη για να μην διαβάζουν μόνο από όσο γράφει το βιβλίο.
11. Κάθε χρόνο θα ήθελα να τους φτιάξω δικό τους για να γίνονται πιο μελετηροί και να είναι καλύτεροι μαθητές.
12. Εξελίχθηκε ο τρόπος διδασκαλίας με έναν περίεργο και καλό τρόπο και για μένα αλλά και για τους μαθητές μου.
13. Δεν έχουν συσκευή 2-3 έτσι χάνουν κάτι που η μάθηση τους γίνετε παιχνίδι .
14. Είναι λογικό τα παιχνίδια να είναι πολύ καλός τρόπος μάθησης . Άρα θα έλεγα πως είναι θετικά να είναι παιχνίδια οι περισσότερες αναρτήσεις.
15. Μου άρεσε ο τρόπος που εξελίξετε ο τρόπος μάθησης χάρις το ιστολόγιο .
16. Πιστεύω πως η στάση του δασκάλου αν είναι θετικοί και είναι ο δάσκαλος πολύ συνεπής και σωστός στην διδασκαλία του έτσι θα είναι και οι μαθητές. Άρα ανάλογα με την στάση του δασκάλου γίνεται έτσι οι μαθητές
Κωνσταντίνος Ολύμπιος
ReplyDelete1. Βάζω φωτογραφίες, ιστοσελίδες μαθηματικών, εργασίες των πιαδιών, τραγούδια, συνέντευξη από τον κοινοτάρχη.
2. Όχι δεν με δυσκόλεψε κάτι, μόνο στις φωτοφραφίες και στα παιχνίδια μαθηματικών.
4. Μου έχει διευκολύνει τα μαθηματικά.
5. Το έχω χρησιμοποιήσει την ώρα του μαθήματος στα μαθηματικά.
Νεφέλη Γιαγκου
ReplyDeleteΕχω Βάλει κυρίος φωτογραφίες απο εκδιλόσεις,βιντεο,τραγούδια,εργασίες καιρού Κ.τ.λ.
Όχι δεν με δισκόλεψε κάτι μόνο στης αναρτίσεις φωτογραφιών.
Με έχει διευκολίνει στα μαθηματικά επιδί δεν τους φτάνει ο χρόνος για να τους δίξω ενώ τώρα μπορώ να τους το εξιγίσω και μετα δεν θα μπορούν να το παίξουν στο σπίτι
Η αλίθια είναι ότι δεν με βοήθησε γιατί τα παιδία δεν το έχουν σηνιθίσει ακόμα και δισκολεύνται να μπούν
Αντρεα Σπυρου
ReplyDeleteΟ λόγος που δεν μπένουν είναι γιατί δεν έχουν συσκυή
Θέλο πολύ να το συνεχίσω
Δεν είναι έτιμη να φέρουν υπολογιστές
Έβαζα για το διαγώνισμα να κάνουν επανάλιψη στο blog
Ναι θα ήθελα μου αρέσει η διαδικασία
Νιωθω ότι εξελίκθικέ η μάθηση τους